Przemysław Boczkaj „SPEC-WOOD” realizuje projekt pt. „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa SPEC-WOOD dzięki wdrożeniu rekomendacji Strategii Wzorniczej” w ramach działania 1.4 Wzór na konkurencję Etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020.
Cele projektu:
Celem ogólnym projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Wnioskodawcy poprzez zwiększenie jego potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności firmy, co wprost przełoży się na wdrożenie nowych produktów na rynek. Celem szczegółowym projektu jest wdrożenie rekomendacji wynikających z opracowanej w Etapie I. Strategii Wzorniczej poprzez wprowadzenie na rynek innowacji produktowej w 2 kategoriach oraz innowacji procesowej, marketingowej i organizacyjnej z wykorzystaniem projektowania wzorniczego. Firma jest otwarta na możliwości, jakie niesie wdrożenie zarządzania designem i jest gotowa na wprowadzenie zmian w zakresie swojego funkcjonowania.
Planowane efekty:
- Wzrost konkurencyjności i przychodów firmy dzięki lepszemu zarządzaniu wzornictwem oraz wprowadzeniu innowacji produktowych i zmian w procesie ich produkcji.
- Usprawnienie procesów i sposobów komunikacji pod kątem wzorniczym.
- Dotarcie do nowych grup odbiorców.
- Wzrost umiejętności zarządzania wzornictwem.
- Osiągniecie określonych rezultatów finansowych.
Wartość projektu: 5 604 968,86 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2 977 230,00 PLN